Dostluk (Skeç)

                                   




                                                                                           

1.PERDE

KONUŞMACI: Çok yakın iki arkadaş varmış o kadar yakınlarmış ki görenler onları yapışık ikiz sanarmış ama bir gün işler değişmiş...

CEREN: Aaahhhh! Yeter artık şu sırayı çekip durma!

SEREN: Asıl sen çekip durma hem hatırlarsan buraya ilk ben geldim!

CEREN: Hayır kuzum o senin tatlı kuruntun ben her zaman senden üstündüm ve ilk buraya ben geldim!

SEREN: Peeki o halde madem kendine bu kadar çok güveniyorsun o halde seni yalnız bırakıyorum. Hıhh!

KONUŞMACI: Günler ayları aylar haftaları kovalamış ama herkesin imrenerek baktığı bu iki dost ufak bir meseleden ötürü dostluklarını yıkmışlar ve sınıfa Beren adında sinsi mi sinsi çirkin mi çirkin bir kız gelmiş.

CEREN (içinden): Artık yalnızlıktan bıktım. Beren çok saf ve sıcakkanlı duruyor kesin hemen kaynaşırız. Dur şununla tanışıyım. (Gülümseyerek) Merhaba Beren okulumuza hoşgeldin.

BEREN (içinden): Şuna bakarmısın hiç bana uygun değil ama ne yapalım herkesle kaynaşmak için katlanmak zorundayım.

CEREN: Ahhh. Beren inan ki çok yalnızlık çekiyorum. İyi ki geldin mükemmel bir dost olacağımıza eminim.

KONUŞMACI: Ceren Beren’in iç yüzünü bilmeden onunla çok iyi bir samimet kurmuş gel gelelim uzun zamanlar geçmiş Ceren bu zamanlarda neredeyse pek çok insana rezil olmuş Beren’in şakaları aşşağlamaları herkesin içinde küçük düşürmesi Ceren’in sonunda aklını başına getirmiş ve kullanıldığını anlamış.

CEREN: Beren artık yeter! Ben nasıl olur da en iyi arkadaşımı senin gibi birine değişirim nasıl olur da onun kalbini kırarım kendimden utanıyorum!

Beren: Bana hava hoş güzelim senin gibisini elimi sallasam bulurum asıl ben senden sıkıldım git şimdi eski çöplüğüne yalllah!!!

KONUŞMACI: Ceren en yakın dostu olan Seren’e güze bir hediye ve uzun bir mektupla yanına gitmiş ve onun ne kadar özel ve mükemmel bir dost olduğundan bahsetmiş bunları duyan Seren oracıkta eski dostunu affetmiş. Eski güzel günlerine geri dönmüşler. Bu hikayeden çıkarmamız gereken sonuç ne pahasına olursa olsun dostumuzu en ufak bir sebepten de olsa terk etmemek ve ona sıkı sıkı bağlanmaktır.



YAZAN : AYŞE ÖZTÜRK

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Eti Ağırdır

Hırs Uğruna

Merhamet